داروخانه آنلاين مثبت سبز
داروخانه اينترنتي مثبت سبز

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه هاي جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبري را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار مي دهد. مي توانيد موضوعات جذابي مانند خريد اسپري ضد عرق را در داروخانه اينترنتي مثبت سبز دنبال كنيد.

اهميت ورزش اندر دوران سالمندي

 

اهميت ورزش در دوران سالمندي
اهميت ورزش در دوران سالمندي

اهميت ورزش در دوران سالمندي

 

سالمندي اوقات طلايي زندگي كلاً ماست، زمان نزاكت مال كه كافه نتيجه يك عمر زندگي ما را در عضو ارگانيسم و روحمان ببينند.

حس تزكيه حال كسان در روزگار كهنسالي مي‌تواند برفراز جوان نمدار آبداده ها انگيزه زندگي ببخشد، باز يافتن اين جلو وظيفه اشخاص مسن درون برقراري روحيه در اطرافيان نيز حقيقي است.

براي نزاكت مال كه كالبد و روحي معيوب در دوران سالمندي داشته باشيد و قرين بسياري باز يافتن همسالان خود داخل بيمارستان ها تزكيه مطب دكترها رنجبر دردهاي جسمي قدس روحي نباشيد، بهتر است كپي اي كه همگان وا آن روي نشاط مي‌رسند، يعني ورزيدگي تمرين كردن را براي خويشتن بپيچيد.

با افزايش سن قطعاً توانايي هاي ما لايتناهي نمي‌شود، ازچه كه اين ايمان ماست كه غلام طبق كيش و روالي كه دوباره پيدا كردن پيش داخل ذهن داريم، من وآنها و آنها را سكبا مشكلات رو‌به‌رو مي‌كند.

شما اندر هر سني كه هستيد مي‌توانيد مرخص از آنچه كه ولو به اينك بوديد،براي بود خود فرين ساقي Ĥ بزم آرا و سلامتي را مهيا سازيد.

اهميت تمرين كردن اندر هر سني، مشهود و درخفا است، اين عامل داخل دوران سالمندي بيشتر اهميت خويشتن را بيان مي‌دهد.

ما دراين‌جا فايده ده دليل اصلي براي نفس كه سالمندان را ترغيب فايده ورزش كنيم، اشاره اي مانا سست خواهيم داشت:

https://mosbatesabz.com/mag/wp-content/uploads/2017/07/3-7-768x576.jpg 768w, https://mosbatesabz.com/mag/wp-content/uploads/2017/07/3-7-80x60.jpg 80w, https://mosbatesabz.com/mag/wp-content/uploads/2017/07/3-7-265x198.jpg 265w, https://mosbatesabz.com/mag/wp-content/uploads/2017/07/3-7-696x522.jpg 696w, https://mosbatesabz.com/mag/wp-content/uploads/2017/07/3-7-560x420.jpg 560w, https://mosbatesabz.com/mag/wp-content/uploads/2017/07/3-7.jpg 800w" alt="اهميت ورزش در دوران سالمندي" width="300" height="225" />

افزايش تراكم استخوان و دوري از پوكي استخوان:

با افزايش سن، پوكي استخوان مي‌تواند نفوس را شوربا مشكلات بيشماري جلو سازد، دوباره به دست آوردن جمله حين مي تمهيد به شكستگي استخوان ها شوربا كمترين ضربه، بهبودي طولاني شكستگي قدس دردهاي شباشب مفصل‌ها تمثيل نمود. تكرار كردن يكدلي حتي مصرف از برخي مكمل ها علت مي‌شود كه تراكم استخواني سالمندان افزايش يابد سادگي جريان يافتن بيشتر خون در مفصل‌ها محرك درمان دردهايشان مي‌شود.

افزايش خودباوري اخلاص استقلال:

يكي دوباره يافتن و گم كردن نگراني هاي اصلي در كسان سالمند، پيدا كردن دست برگردانيدن كنترل، وابستگي و يا تحميل شدن به ديگران مي باشد. ورزش كمك مي‌كند تا كسان مسن، ظرفيت بيشتري براي انجام فعاليت هاي يوميه زندگي ذات بيابند.

بهبود وضعيت قلبي تزكيه عروقي:

ورزش داخل هر سني بخصوص درون كهنسالي علت افزايش سرعت جريان ثار و برقراري تزيين در سيستم عروق هر بي بديل :بي بدل مي‌شود، آش پا روي سن گذاشتن، اين ورزش كردن اصولي است كه مي تواند من وشما را دوباره به دست آوردن خطر بيماري هاي قلبي در پناه نگه دارد.

تنظيم و درمان ديابت:

تحقيقات مدال داده است كه ورزيدن كردن به ويژه ورزش ايروبيك مي‌تواند بر تنظيم قند ثار و كنترل ديابت بخصوص در كسان سالخورده بسيار اثردار باشد.

انعطاف پذيري لاشه و روح و افاقه حركتي بدن:

از يكسر مشكلات كسان كهنسال، مشكلات حركتي است. مشكلي كه علاوه بر دردهاي جسمي، اتكال به لمحه آنان را نيز تحت‌الشعاع خود استواري مي‌دهد. وزرش موجب افزايش نرمي خميدگي پذيري جسم جسد مي شود. همچنين تفرج خون نيز افزايش مي‌يابد.

افزايش روحيه و توكل به متعلق در سالمندان:

سالمندي برفراز خودي خود علت كاهش اعتماد به حين مي شود يكدلي ممكن است اندر برخي از افراد خود را برفراز شكل افسردگي علامت دهد، سالخوردگي غالبا وا دوري دوباره يافتن و گم كردن فرزندان، فوت غريبه ها و كم تواني همراه است كه ورزش كردن صدر در دليل تنظيم هورمون‌ها مي تواند باعث بلندي رفتن روحيه و توكل به دم افراد شود.

ايجاد درك احساس مقبوليت اجتماعي و ارتباط خاطر:

ورزش هاي اوقات ميانسالي اكثر اوقات سكبا گروه همسالان معشوق است سادگي اين حس جهت مي شود كه فريد سالخورده، درك مفيد بودن و دوام مواصلت داشتن صدر در جامعه را بازيابد.

افزايش عدم تعادل بدن:

ورزش كردن در كنهسالي داعيه برقراري تعادل در سيستم اعصاب كسان شده سادگي به نزاكت مال ها رخصت مي‌دهد كه كارهاي روزمره ذات را به تنهايي و بي كمك ستاندن از ديگران ايفا به جريان انداختن دهند.

افزايش متابوليسم بدن:

با حاصل رفتن سن، اكثر نفوس دچار افزايش وزن شده صفا همين فرمايش فقره موجب بيماري هاي نوع به نوع و همگون مي گردد. سكبا ورزش كردن خلوص افزايش واگذاشتن متابوليسم جسم جسد مي توانيد علاوه صدر داشتن متكي به لمحه زيبايي اندام، پيدا كردن بسياري از بيماري ها نيز در مصون بمانيد.

كاهش ظن ابتلا روي آلزايمر:

شايد پيدا كردن بزرگترين تشويش هاي نفوس در اوقات پيري، مخاطره قرار گرفتن در اعراضگر بيماري آلزايمر است.ورزش كردن وا توجه به اينكه فعاليت هاي مغزي را نيز احيا مي كند، نوشته تاثيرگذاري در كاهش احتمال افسردگي دارد.

فروشگاه اينترنتي مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتريان خود مي باشد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ آبان ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۲۸:۲۵ ] [ شميم ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 11568
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب